Tympro maakt op maat gemaakte gehoorbescherming, voor bijvoorbeeld multinationals, bouwbedrijven, gemeenten en hulpdiensten. De Tympro-medewerkers maken door de hele Benelux heen een afdruk van het gehoor op locatie, waarna de productie via 3D-technologie in het lab in Breda plaatsvindt. De producten worden uitgeleverd met een lektest voor 100% betrouwbaarheid. Na 2 jaar wordt de eerste keer onderhoud uitgevoerd. Dit betekent veel klantbezoeken, tijd en geld. Soms moet je voor 2 mensen op locatie zijn en je hebt te maken met personen die voortdurend onderweg zijn, wat niet rendabel is.
Door expert Laméco is een systeem met digitale vouchers opgezet, waardoor medewerkers van klanten bij audiciens een aanmeting kunnen laten uitvoeren. Hiertoe is een nieuwe digitale flow opgezet. Het resultaat van dit systeem is:
- hogere productiviteit van de buitendienst
- hogere flexibiliteit naar klanten voor het maken van afspraken
- minder druk op de planning voor het maken van afspraken
- klant kan vooraf voor zijn medewerkers de juiste uitvoering selecteren hetgeen leidt tot lagere faalkosten
Tympro heeft een eigen portal gemaakt wat gebruikt wordt door zowel de binnendienst, adminstratie, als de productieplanning, gelijkwaardig aan een ERP-systeem. Ook klanten hebben een eigen inlog binnen de portal om de planning te actualiseren en de wensen aan te geven.
Medewerkers van klanten kunnen bij een paar ketens van samenwerkende audiciens door het hele land een afdruk laten maken door middel van een voucher met QR-codes. Vooraf is bekend welk product er geleverd gaat worden en ook de administratie van de audicien wordt via de voucher geregeld door een tweede QR-code. De audicien zelf heeft er geen omkijken meer naar.
De klant wordt via de portal op de hoogte gehouden en de audicien krijgt automatisch een creditnota. Extra werknemers kunnen met een paar klikken een voucher ontvangen en zelf kiezen naar welke audicien ze wilen gaan. Op deze manier wordt er een waterdicht proces gecreëerd.
Tympro was gewend aan het doorontwikkelen van deportal en het doorvoeren van verbeterprojecten door middel van sprints. De ingeschakelde expert Laméco was al bekend met Tympro. Tympro was blij met het project met Laméco, aangezien ze zich via Klikopmorgen volledig konden richten op onderzoek en advies, zodat er een gedegen voorbereiding aan vooraf ging. Laméco heeft gezorgd voor de totale ontwikkeling van de voucher inclusief communicatie en informatiestromen, optimaal ingericht voor alle doelgroepen.
Tympro was gewend aan het doorontwikkelen van de portal en het doorvoeren van verbeterprojecten door middel van sprints. De ingeschakelde expert Laméco was al bekend met Tympro. Tympro was blij met het project met Laméco, aangezien ze zich via Klikopmorgen volledig konden richten op onderzoek en advies, zodat er een gedegen voorbereiding aan vooraf ging. Laméco heeft gezorgd voor de totale ontwikkeling van de voucher inclusief communicatie en informatiestromen, optimaal ingericht voor alle doelgroepen.
Ontwikkelen van een digitale voucher, die volledig in de datastroom en workflow is geïntegreerd. Dat leidt tot kostenbesparing in zowel administratieve verwerking en het beperken van kleine onrendabele klantbezoeken (operationele kosten). Hierdoor krijg je een verbetering van het dienstenaanbod, dat tevens voor een bredere doelgroep geschikt wordt.
https://tympro.com/
https://www.lameco.nl/